Kätti gezond en wel aangekomen in Remich – Kätti arrivée saine et sauve

8 Nov

Maus Kätti is gezond en wel gearriveerd in Luxemburg. Ze heeft al heel wat meegemaakt bij onze zuiderburen. Ze heeft samen met juffrouw Astrid een reactie geschreven op de blogpost van 19 oktober.

« Hallo!! Na een klein reisje in mijn kartonnen doos, ben ik gezond en wel gearriveerd in Remich in het Groot-Hertogdom Luxemburg. Ik heb een geweldige reis gehad: ik heb heel de tijd geslapen en ik heb niet eens aan het karton geknabbeld. Nu wil iedereen mij aanraken omdat ik zo zacht ben. De kinderen zeggen dat ik echt goed gemaakt ben!! Felicitaties aan mijn makers!! Morgen ga ik een tripje maken naar Esch-Alzette. Ik mag er in een drukkerij gaan rondsnuffelen. Volgende week heb ik mijn eerste vakantie. Misschien ga ik samen met juffrouw Astrid naar Brussel, in mijn geboorteland, of zelfs naar Parijs! Maar ik moet opletten dat de kat van juffrouw Astrid mij niet opeet! Tot snel!!

Jullie Kätti en de leerlingen van klas 4.2 uit Remich. Weldra zijn wij er weer met meer nieuws!!! Kusjes!! »

Vous retrouverez la version française de cette réaction de Kätti sous le message du 19 octobre.

 Jonas